O zlatý motokárový volant Autodromu Most

Dne 31.10.15 se na mosteckém Autodromu pořádal závod s názvem „o zlatý motokárový volant Autodromu Most“ a u toho nesměl chybět Horizont full team. Akce byla pojata jako setkání motokárových nadšenců, po celý den se jezdilo za 50 Kč/10 minut oproti běžným 90 Kč/10 minut. Za to patří rozhodně palec nahoru. K vidění byli i závodní motokáry z HKC Racing teamu. Zpestřením dne byla přítomnost motokárových a závodních jezdců kteří se účastnili i toho kvůli čemu jsme do Mostu přijeli my – byla to soutěž o nejrychlejší kolo dne a pro trojici nejrychlejších byly připravené ceny.

Stojíme u vjezdu do areálu autodromu Mostu -jelikož nejsme místní tak jsme se spoléhali na navigaci která nás zavedla na vrátnici kde jsme se dozvěděli že motokáry jsou jinde a nasměrovali nás k 800m vzdálené odbočce „na tribuny“. To už byla ta správná cesta a tak jsme dorazily po poledni na místo. Vše už bylo v plném proudu a u trati už se chystalo na svojí rundu několik účastníků. My jsme neponechali nic náhodě a šli si koupit letenky na další jízdu. K letence jsme vyplnili i registrační listinu do soutěže. Trochu jako kámen úrazu bych viděl samotnou organizaci, kdy měl vše na starosti jeden pořadatel. Pro představu to obsahovalo vybírání peněz, vypisování registrací, tankování, servis, zapisování časů a dodržování časů rozjížděk. Protože pořadí jízd nebylo organizované docházelo k situaci že o místo v motokáře se účastníci rvali jak hladoví vlci. K dispozici byli tři motokáry, bohužel krátce po našem příjezdu se jedna kára rozbila, takže se jezdilo jen na dvou kárách. Což při počtu účastníků byl další problém a výsledek byl takový že během 3hodin jsme se dostali na řadu pouze dvakrát. A to si nedovedu představit že by jsme do Mostu vyrazily jako celý náš team. V 15:00 bylo slavnostní vyhlášení na recepci kde byli oceněni 3 nejlepší časy celého dne.

Co se týče mostecké motokárové traťi a motokár
Jedná o venkovní trať na asfaltovém povrchu. Trať tvořená z pneumatik je namotaná na malém prostoru – to ale vůbec neubírá na atraktivitě. Jezdilo se na motokárách Birel s motorem Subaru 200. Na jedné káře zůstávala vyset brzda, což se řešilo přitáhnutím pedálu k sobě, jinak stroje fungovali skvěle.

Celou soutěž, až na organizační problémy, hodnotíme kladně a rádi se na trať vrátíme.